BOSHLANG’ICH SINF O‘QUVCHILARIDA UNIVERSAL TA’LIM HARAKATLARINI SHAKLLANTIRISH, RIVOJLANTIRISH VA TAKOMILLANISH NAZARIYASI VA AMALIYASI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Sattarov B. K.

Abstrak

Zamonaviy ta'lim landshafti boshlang'ich sinf o'quvchilarida an'anaviy esdalik o'rganishdan universal ta'lim faoliyatini (ULA) rivojlantirishga o'tishni talab qiladi. Ushbu maqola ULA ning nazariy asoslarini aniqlab beradi, ularning yosh o'quvchilarda yaxlit kognitiv rivojlanish va moslashuvchanlikni rag'batlantirishdagi markaziy rolini ta'kidlaydi. O'quv tadqiqotlari, neyrobiologik bilimlar va amaliy sinf kuzatuvlari sinteziga asoslanib, biz ULAni shakllantirish, rivojlantirish va takomillashtirish uchun progressiv asosni belgilaymiz. Ushbu asos boshlang'ich ta'limning dinamik tabiatini tan oladi va tajribaviy o'rganish, metakognitsiya va hamkorlikda so'rovning muhimligini ta'kidlaydi. Bundan tashqari, chuqurlashtirilgan amaliy tadqiqotlar orqali biz o'qituvchilar ULAni o'z o'quv rejalariga integratsiya qilish uchun foydalanishi mumkin bo'lgan eng yaxshi amaliyot va strategiyalarni ta'kidlaymiz. Bizning topilmalarimiz shuni ko'rsatadiki, ULAni qasddan rivojlantirish nafaqat akademik natijalarni yaxshilaydi, balki o'quvchilarni umrbod ta'lim uchun zarur bo'lgan tanqidiy fikrlash, muammolarni hal qilish va o'zini o'zi boshqarish qobiliyatlari bilan jihozlaydi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo'lim

10.00.00 – Filologiya fanlari

##submission.howToCite##

BOSHLANG’ICH SINF O‘QUVCHILARIDA UNIVERSAL TA’LIM HARAKATLARINI SHAKLLANTIRISH, RIVOJLANTIRISH VA TAKOMILLANISH NAZARIYASI VA AMALIYASI. (2024). UBS Ilmiy Axborotnomasi, 1(3), 109-122. https://journal.ubsu.uz/index.php/main/article/view/88

O'xshash maqolalar

Siz ham ushbu maqola uchun {$ advancedSearchLink} olishingiz mumkin.