O‘QUVCHILARNING TA’LIM MOTIVATININING EMOTSIONAL DETERMINANTLARI

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

I.I.Rahimova
Nazarova D.R

Abstrak

Maqola talabalarning ta'lim motivatsiyasining hissiy determinantlarini o'rganishga bag'ishlangan. Ta'lim motivatsiyasiga ta'sir qiluvchi asosiy hissiy omillar, jumladan, ijobiy va salbiy his-tuyg'ular, stress, o'z-o'zini hurmat qilish va ijtimoiy yordam ko'rib chiqiladi. Muallif hissiyotlar o‘quv jarayonida muhim rol o‘ynashini, o‘quv faoliyatini rag‘batlantirish yoki bostirishini ta’kidlaydi. Maqolada muvaffaqiyatdan qoniqish va bilimdan quvonch kabi ijobiy his-tuyg'ular motivatsiyani oshirishi, qo'rquv va tashvish kabi salbiy his-tuyg'ular esa uni kamaytirishi mumkinligi tahlil qilinadi.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Bo'lim

10.00.00 – Filologiya fanlari

##submission.howToCite##

O‘QUVCHILARNING TA’LIM MOTIVATININING EMOTSIONAL DETERMINANTLARI. (2024). UBS Ilmiy Axborotnomasi, 1(4), 192-200. https://journal.ubsu.uz/index.php/main/article/view/112

O'xshash maqolalar

Siz ham ushbu maqola uchun {$ advancedSearchLink} olishingiz mumkin.